ul. Targowa 15
Adres do korespondencji:
ul. Boh. Monte Cassino 9
23-400 Biłgoraj
Witamy na Oficjalnej Stronie Automobilklubu Biłgorajskiego
ZAPROSZENIE ! Automobilklub Biłgorajski zaprasza na samochodowy Turystyczny Rajd po roztoczu "TANEW" 2016, w dniu 28 sierpnia 2016r. godz. 10,00.
Organizatorem imprezy jest Automobilklub Biłgorajski 24-400 Biłgoraj, ul. Targowa 15. Zgłoszenia można kierować drogą e-mail na pocztę klubu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub telefonicznie: tel 84/686-2498; 691 753 301, Rajd jest III Rundą Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM ‘2016. Zbiórka uczestników o godz. 10:00 przed Urzędem Miasta Biłgoraj, Plac Wolności. Start i meta w Biłgoraju, trasa rajdu liczy ok. 65 km.
Rajd będzie przeprowadzony według Regulaminu Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM ‘2016 uzupełniony niniejszym Regulaminem Uzupełniającym. Rajd jest imprezą otwartą dla wszystkich chętnych, jednak punkty do klasyfikacji TNMOL zdobywają wyłącznie uczestnicy zrzeszeni w klubach okręgu lubelskiego PZM. Załogę stanowi kierowca i pilot, ewentualni pasażerowie są osobami towarzyszącymi, którzy nie mogą brać udziału w konkurencjach rajdowych. Gorąco zachęcamy członków PZM -w tym członków Automobilklubu Biłgorajskiego a także osoby nie zrzeszone, do wzięcia udziału w rajdzie. Szczegóły w regulaminie poniżej.
cd. Regulamin uzupełniający
Rajd po Roztoczu „TANEW” 2016
28 sierpień 2016
III Runda Turystyczno – Nawigacyjnych
Mistrzostw Okręgu Lubelskiego
1. ORGANIZATOR, RANGA
Organizatorem imprezy jest Automobilklub Biłgorajski 24-400 Biłgoraj, ul. Targowa 16
tel 84/686-2498; 691 753 301, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rajd jest III Rundą Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM ‘2016.
2. DATA, ODBIÓR ADMINISTRACYJNY
Rajd odbędzie się w dniu 28 sierpnia 2016 roku bez względu na pogodę.
Zbiórka uczestników o godz. 10:00 przed Urzędem Miasta w Biłgoraju, Pl. Wolności
3. REGULAMIN, UCZESTNICY
Rajd będzie przeprowadzony według Regulaminu Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM ‘2016 uzupełniony niniejszym Regulaminem Uzupełniającym.
Rajd jest imprezą otwartą dla wszystkich chętnych, jednak punkty do klasyfikacji TNMOL zdobywają wyłącznie uczestnicy zrzeszeni w klubach okręgu lubelskiego PZM.
Załogę stanowi kierowca i pilot, ewentualni pasażerowie są osobami towarzyszącymi, którzy nie mogą brać udziału w konkurencjach rajdowych.
UWAGA! Podczas rozwiązywania testów i zadań konkursowych załogi nie mogą korzystać z pomocniczego sprzętu elektronicznego (cyfrowe aparaty fotograficzne, kamery, laptopy, telefony komórkowe, nawigacje GPS itp.)
4. WPISOWE, NAGRODY
Wpisowe w wysokości 50 zł od załogi dla zrzeszonych w klubach PZM 40zł. W cenie wpisowego posiłek.
5. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia należy dokonywać poprzez podanie imienia i nazwiska kierowcy i pilota na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie lub podczas odbioru administracyjnego. Należność za udział w rajdzie (wpisowe i świadczenia) należy opłacić podczas odbioru administracyjnego lub na konto: 76 9614 0008 2005 0008 7157 0001
6. PROGRAM RAJDU
10:00 – 10:30 – odbiór administracyjny
10:45-11:00 odprawa
11:00 test BRD
11:15 – start odcinka pierwszego
12:30 – start odcinka drugiego
16:30 - meta
17:30 zakończenie rajdu
7. PUNKTACJA
7.1 Brak odpowiedzi lub błędna odpowiedź w teście BRD – 4 pkt.,
w teście turystycznym – 10pkt.
7.2 Punktacja prób sprawnościowych:
• za każde 0,1 sekundy trwania próby - 0,1 pkt. pomocniczych
• za przewrócenie lub przemieszczenie słupka - 3 punkty pomocnicze
• za błędny przejazd próby /niezgodny z
planem próby/, niewystartowanie do próby - 20 punktów
• za przejechanie mety, falstart - po 5 pkt. pomocniczych
7.3 Załoga, która uzyskała najlepszy wynik (najmniej punktów pomocniczych) na próbie sprawnościowej Sz otrzymuje 0 pkt. Pozostali otrzymują liczbę punktów odpowiadającą różnicy punktów pomocniczych pomiędzy uzyskanym wynikiem, a wynikiem najlepszej załogi, jednak nie więcej niż 20 pkt.
W rajdzie obowiązują tzw. mety stop, czyli zatrzymanie z linią mety pomiędzy osiami samochodu.
7.4 Punktacja Mety:
za każdą zakończoną minutę późniejszego wjazdu na metę załoga otrzymuje do 10 minut – po 1 pkt., od 11 do 40 minut – po 2 pkt., od 41 do 60 minut – po 3 pkt.
Maksymalne spóźnienie wynosi 60 minut. Organizator zezwala na wcześniejszy wjazd na Metę.
7.5 Punktacja innych zadań:
- brak lub błędne rozwiązanie zadania topograficznego ZT - 20 pkt.
- zgubienie karty drogowej - wykluczenie z rajdu;
- wykroczenia drogowe - pierwsze 120 pkt., drugie - wykluczenie z rajdu.
7.6 Za użycie przez załogę pomocniczego sprzętu elektronicznego (określonego
w pkt.3) podczas rozwiązywania testów i zadań konkursowych, stwierdzone przez organizatora – 2000 pkt.
8. WŁADZE IMPREZY
Dyrektor rajdu -Monika Pogudz tel. 887222230
Z-ca dyr. rajdu -Marek Spustek tel. 502375678
Autor trasy -Sławomir Paszko tel. 695222230
Kierownik prób sprawnościowych -Dariusz Paleczny
Biuro rajdu, komisja obliczeń -Henryk Tytoń, Maciej Hysa
9. JURY
1. Waldemar Czerniak -Prezes Zarządu Okręgowego PZM w Lublinie
2. Zbigniew Woźny -Honorowy Prezes Automobilklubu Biłgorajskiego
3. Zenon Łój -Prezes Automobilklubu Biłgorajskiego
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za szkody i straty tak w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak też za spowodowane przez nich straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia przez cały czas trwania imprezy.
Przez podpisanie zgłoszenia, załoga i jej osoby towarzyszące zobowiązują się do bezwzględnego przestrzegania regulaminu TNMOL i niniejszego Regulaminu Uzupełniającego, poszanowania przepisów ruchu drogowego, p. poż. i porządkowych podczas trwania imprezy.
Dyrektor Rajdu Monika Pogudz